خوش اومدین


..٠●❤عـ♪ـــــصر پاییـز♪ـــی❤●٠..

♪بـــــــ♥ــــــاران♪

به نام یگانه خالق زیباییها

حتما این بخشو بخونین اصلا همیشه که میایین بخونین

سلام به وب من خوش اومدین

امیدوارم لحظات خوبی در اینجا داشته باشین

قوانینی که همتون جا انداختین

1.کسایی که توی بلاگفا وبلاگ دارن بخاطر بعضی مشکلات(مثل عدم نمایش کد امنیتی)نمیشه توشون نظر گذاشت از اینجا ازهمه‌ی عزیزان بلاگفایی تقاضا دارم اگه میخوان که جواب نظراتی که توی وبم گذاشتن دریافت کنن یه وب توی لاین بلاگ بسازن

2.دوستایی که توی لاین بلاگ وبلاگ دارن قبل از نظر گذاشتن توی وبلاگ های دیگه اول قالب وبلاگشونو امتحان کنن ببینن میشه نظر گذاشت یا نه بعضی قالبها نارسایی دارن من هی حوصله ندارم خصوصی براشون بفرستم قالبتو عوض کن 

کپی فقط با ذکر منبع و نام نویسنده وگرنه کفتتون بشه الهی

بعضی چیزا رو مینویسم

نه برای اینکه بقیه بخونن به به و چه چه بگن

فقط واسه این مینویسم که خودم خفه نشم

 

به قول فامیل دور:

ﻣﻦ ﻧﻈﺮﻣﻮ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﺗﺤﻤﯿﻞ ﻧﻤﯿﮑﻨﻢ ، ﺍﻣﺎ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﻧﻈﺮﺵ ﺑﺎ ﻣﻦ ﻣﺨﺎﻟﻒ

ﺍﺳﺖ ، ﺧﺮ ﺍﺳﺖ ، ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪ ﺭﻓﺖ
 
 
 
 

صرفا جهت اطلاع با تبادل لینک موافقم واینو باید بگم که لینک کردن وب ها به منزله‌ی تایید مطالب اون وب نیست

من نویسنده نمیخوام

راستی اگه خواستین رمان بنویسین و نیاز به طراحی جلد داشتین روی ما حساب کنین برای اینکار فقط کافیه اسم رمان و موضوعش رو به ما بگین هزینه‌اشم یه تشکر ساده و یه لبخنده همین شادی شما آرزوی ماست

 
 
 


نظرات شما عزیزان:

مليكا
ساعت20:49---11 آذر 1394
واس چي حاج خانوم

واس چالش؟

باران جون اگه منظورت كاراي مربوط ب نته باور كن تو اين چن روز اصلا بهش دسترسي نداشتم الانم با گوشي اومدم ك اگه يكي ببينتم غارتم ميكنه


manna
ساعت18:57---11 آذر 1394
با تبادل لینک موافقی ؟؟

خبرم کن..


baran
ساعت13:04---3 آذر 1394
سلام عزیزم
این ادرس اون وبمه
بیشتر داخل اون اپ میکنم


mostafa
ساعت20:12---1 آذر 1394
دیدی ای غمگین تر از من
بعد از آن دیر آشنایی
آمدی خواندی برایم
قصه ی تلخ جدایی
مانده ام سر در گریبان
بی تو در شب های غمگین
بی تو باشد همدم من
یاد پیمان های دیرین
آن گل سرخی که دادی
در سکوت خانه پژمرد
آتش عشق و محبت
در خزان سینه افسرد
اکنون نشسته در نگاهم
تصویر پر غرور چشمت
یک دم نمی رود از یادم
چشمه های پر نور چشمت
آن گل سرخی که دادی
در سکوت خانه پژمرد .....

"ایرج جنتی عطایی"


parsa
ساعت22:31---30 آبان 1394
من کل نظراتمو حذف نمی کنم همشونو دارم تا موقعه ای که وبلاگمو کامل کنم حتی به فهرست سایت و گوگل معرفیش نکردم

mostafa
ساعت9:40---28 آبان 1394
همیشه نباید حرف زد
گاه باید سکوت کرد
حرف دل که گفتنی نیست !
باید آدمش باشد
کسی که با یک نگاه کردن به چشمت تا ته بغضت را بفهمد . . .
چارلی چاپلین


ریحانه
ساعت21:38---27 آبان 1394
هیس…حواس تنهایی ام را با خاطرات باتو بودنپرت کرده ام…بگو کسی حرفی نزند…بگذار لحظه ای آرام بگیرم…

mostafa
ساعت12:11---23 آبان 1394
سلام نه وب من بیشتر لینکارو نشون نمیده صبرکنین الان میارمش بالا لینکتون رو

zeyno
ساعت22:04---22 آبان 1394
مرسی عسیسم تو هم وبت عالبه موفق باشی

مليكا
ساعت14:05---18 آبان 1394
اين وبتو با همين عنوان بلينكم؟

مليكا
ساعت14:05---18 آبان 1394
به به

وب جديد مبارك


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 17 آبان 1398برچسب:خوش اومدین,ساعت22:4توسط ♪بـــــــ♥ــــــاران♪ | |